ENG Mitől jó egy éttermi logó?
ENG content Publikáció: Timár András Chef & Pincér Magazin Mitől jó egy éttermi logó? Mindenki – aki étteremnyitás gondolatával foglalkozik – azt szeretné, hogy az általa megálmodott hely elismert márkává váljon,…
ENG content Publikáció: Timár András Chef & Pincér Magazin Mitől jó egy éttermi logó? Mindenki – aki étteremnyitás gondolatával foglalkozik – azt szeretné, hogy az általa megálmodott hely elismert márkává váljon,…
Mi nem ez a könyv? Nem vendéglátós szakkönyv: Ez a könyv kifejezetten a vendégszerzés szakterületével foglalkozik, nem adok tanácsot azzal kapcsolatban, hogyan kellene vezetnie egységét. Bár eddigi pályám során közel…
Figyelem! Ha az Ön éttermének vendégkörét többségében (jelentős mértékben) turisták alkotják, akkor feltétlenül olvassa el mai bejegyzésünket, ugyanis van egy veszélyforrás, amivel jó, ha tisztában van. Ígérem, rövid leszek. A…
Publikáció: Bogschütz Dániel Sok hazai éttermi vezető gondolja azt, hogy a GasztroMarketing, azaz a tudatos vendégszerzés drága mulatság. Talán ezért lehetséges, hogy egy tavalyi kutatás szerint a magyar éttermek többsége…
Publikáció: Bogschütz Dániel Egyre több jó és hatékony website-ot, hírlevelet, illetve egyéb online megjelenést találhatunk, s a hazai vállalkozások is egyre több lehetőséget látnak az internetes hirdetésben. A keresőmarketing viszont…
Publikáció: Bogschütz Dániel Cukrászmester Magazin 5 tipikus hiba, amit a cukrászdák elkövetnek a vendégszerzés során Bonyolult üzleti világban élünk… sokkal több mindenhez kell érteni a sikerhez, mint 10-15 évvel ezelőtt,…
Publikáció: Timár András Chef & Pincér Magazin Az éttermi arculat kialakítása Mindenki – aki étteremnyitás gondolatával foglalkozik – azt szeretné, hogy az általa megálmodott hely elismert márkává váljon, amihez az emberek…