Másfél évvel ezelőtt kerestek meg bennünket, és új étterem megnyitásával kapcsolatban.
A koncepció a következő volt:
– Tradicionális magyar étterem valami “csavarral”
– Modern kinézet, tradicionális elemekkel
– Kapcsolódjon az irodalomhoz és a művészetekhez
Amit kitaláltunk az étteremhez az magában hordozza a koncepciót és a történetmesélést is a projecthez.
– Híres magyarok kedvenc fogásai (írók, festők, történelmi személyek)
– A konyha: Tradicionális ízek, de a XXI. század konyhájához igazítva
– Glutén-és laktózmentes formában is!
Az ételeket Kovács Zoltán mesterchef találta ki, a történeteket a kommunikációhoz pedig Cserna-Szabó András írta.
Minden project-nél az első lépés az anyag gyűjtés!
Rengeteg képet, régi levelet, motívumot szedtünk össze, hogy a hely image-ét meghatározzuk, ami modern, de egyben tükrözi a századforduló hangulatot:
Második lépésként név koncepciókat prezentáltunk az Ügyfélnek, vizuális megjelenítéssel.
A kiválasztott név a Bárfai Vendéglő volt.
Mit kell tudni a Bártfai névről:
– Reputáció és tradíció keveredik benne, amikor meghalljuk.
– A Bártfai utca több száz éve szerepel Buda térképén, mint Bártfai Gasse.
– Az utcanévről adott étterem név megkönnyíti a brand bevezetését.
– Bártfa eredetileg “Bárd fa” az egy nap alatt kivágható fa mennyiségét jelölte egy bárddal. Mai napig egy szlovák település neve is.
Név koncepciók a projecthez
Logo design
Ahhoz, hogy a logó híven tükrözze a helyet, valami kapcsolódást kellett találni a régmúlt hírességeivel és a kor hangulatával.
Ehhez a legjobb megoldásnak a levelezést és a kézírást találtuk, ezért egy kalligrafikus logót készítettünk a helynek. A logót rengeteg tervezés előzte meg.
Interior design
A belső térnek modern jegyeket kellett tartalmaznia, de sok helyen megjelennek magyaros elemek, ornamentikák újszerűen megjelenítve.
A belső tér terveit az Indivisual Group készítette.
Belső kommunikáció
A Welldon a következő kommunikációs eszközöket tervezte és készítette a projecthez:
– Asztali szett design
– Munkaruhák
– Kiegésztő anyagok (Ajánlati kártyák, brossura, etc…)
– Bőr kötéses étlap két nyelven
– Bank kártya minőségű üzletkártyák
Ételfotók készítése
A fotózáshoz polifoam betűket használtunk, amiket fehérre festettünk és ezeket használtuk fel a tálalásnál, így az irodalomhoz tudtuk kötni a képeket.
A csapat:
Art Director: Timár András
Fotók: Végel Dániel (www.vegeldaniel.com)
Food stylist: Kapolka Ágnes
Chef: Kovács Zoltán
Image képek készítése.
Az image képekhez vendégeket hívtunk a helyre, különböző korcsoportokból
A fotózás során a jővőbeli kommunikációhoz is készítettünk anyagokat (Valentin nap, Nőnap, etc)
Art Director: Timár András
Fotók: Végel Dániel (www.vegeldaniel.com)
Operatőr asszisztens: Elena Chystiakova
Étterem manager: Glöckl András
Modellek: Halász Rita , Vészabó Noémi, Nagy Sándor, Mariela Martinez, José Luis, Farkas Attila, Kiss Lajos
Marketing anyagok
Welldon a következő marketing anyagokat készítette a projecthez:
– Egyedi kézi illusztrációk
– Kültér dekoráció (világító tábla)
– Szóróanyagok
– Ajánlatok
– Kiadványok
– Poszterek
– Website design
– Hirdetések szervezése gasztro weboldalakon és blogokban
– Facebook profil / kommunikáció
– Tripadvisor profil
– Instagram profil
Az étterem részére bemutatkozó videót is készítettünk: